Regulamin
Regulamin Sklepu Internetowego Śląskie Przeboje
Regulamin dla klienta detalicznego
 
Klient jest zobowiązany do zapoznania się z treścią niniejszego regulaminu i każdorazowo związany jest jego postanowieniami w chwili dokonywania zamówienia. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a firmą „Śląskie Przeboje” – Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Alicja Oswald.
 
Internetowy Sklep firmy „Śląskie Przeboje” – Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Alicja Oswald, prowadzony jest przez właścicielkę firmy – Alicję Oswald.
Siedziba firmy:
ul. Józefa Rymera 5/13
41-500 Chorzów
NIP: 6272745970
REGON: 364429511
 
Przedmiotem działalności sklepu jest sprzedaż płyt oraz biletów na koncerty za pośrednictwem strony internetowej http://www.slaskieprzeboje.pl/
 
Podatek VAT
Firma „Śląskie Przeboje” – Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Alicja Oswald oświadcza, firma zwolniona jest podmiotowo z podatku VAT od towarów i usług – tym samym na paragonach bądź fakturach figuruje 0 stawka VAT.
 
Definicje
Administrator – firma „Śląskie Przeboje” – Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Alicja Oswald.
Sklep – sklep internetowy Śląskie Przeboje (prowadzony przez firmę firma „Śląskie Przeboje” – Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Alicja Oswald).
Portal Internetowy – strona Internetowa Śląskie Przeboje http://www.slaskieprzeboje.pl/ , której integralną część stanowi Sklep Internetowy.
Sprzedawca – firma „Śląskie Przeboje” – Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Alicja Oswald.
Użytkownik – osoba korzystająca ze Sklepu Internetowego (przeglądająca ofertę).
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, dokonująca lub zamierzająca dokonać Zamówienia w Sklepie Internetowym. Każdy Klient jest Użytkownikiem.
Oferta handlowa – informacje o produktach zamieszczone w sklepie internetowym, ich cechach, cenach oraz sposobie realizacji zamówienia.
Koszyk – funkcjonalność Sklepu Internetowego w której widoczne są wybrane przez Klienta Towary, które będzie mógł zamówić.
Dni robocze – wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
Czas realizacji zamówienia – czas, w jakim Sklep skompletuje zamówienie i przekaże do wysłania wybraną przez Klienta formą dostawy.
Cena produktu – cena jednostkowego towaru w Sklepie Internetowym. Z uwagi na zwolnienie firmy „Śląskie Przeboje” – Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Alicja Oswald z podatku VAT, ceny towarów netto są równe cenom brutto (przy produkcie figuruje cena, którą klient faktycznie płaci za produkt).
Płatność przy odbiorze (płatność za pobraniem) – płatność dokonywana przez Klienta podczas odbioru zamówienia od kuriera lub w punkcie odbioru zamówienia.
Koszt przesyłki – opłata za przesłanie przesyłki z zamówieniem klientowi.
Dostawa – czynność polegająca na dostarczeniu Klientowi Towaru określonego w zamówieniu za pośrednictwem Dostawcy.
Dostawca – firma współpracująca ze Sprzedawcą w zakresie dostarczania Towarów Klientowi.
Reklamacja – żądanie Klienta kierowane do Sklepu, w celu zgłoszenia niezadowolenia z jakości otrzymanego towaru, w celu wymiany towaru na egzemplarz w satysfakcjonującej jakości bądź zwrotu pieniędzy.
Regulamin – poniższy regulamin
 
Postanowienia ogólne
Regulamin określa warunki świadczenia usług za pośrednictwem Serwisu , w tym sprzedaży Towarów  oraz  zasady korzystania z Serwisu.
Wszystkie Towary oferowane za pośrednictwem Serwisu są fabrycznie nowe (w zapieczętowanym opakowaniu).
Dostęp do Regulaminu ma każdy użytkownik.
Przed rozpoczęciem korzystania ze sklepu Klient zobowiązany jest do zapoznania się z treścią Regulaminu.
Brak akceptacji regulaminu równoznaczny jest z niemożnością złożenia zamówienia.
Administrator dołożył wszelkich starań, by korzystanie ze Sklepu było możliwe dla użytkowników za pomocą najpopularniejszych dostępnych przeglądarek Internetowych, również na urządzeniach mobilnych.
 
Prawa i obowiązki Użytkownika Sklepu
Użytkownik uprawniony jest i zobowiązany do korzystania ze Sklepu zgodnie z jego przeznaczeniem.
Użytkownik/Klient Sklepu (oraz Portalu) zobowiązany jest do powstrzymania się od wszelkich działań mogących utrudniać lub zakłócać działanie Sklepu bądź Portalu (jak niszczenie, zmiana, usuwanie danych, utrudnianie dostępu innym użytkownikom, uszkadzanie, dostarczenie treści o charakterze bezprawnym).
Zakazane jest dostarczanie przez użytkownika treści o charakterze bezprawnym oraz wykorzystanie Sklepu i Portalu w sposób niezgodny z przeznaczeniem, wykorzystanie strony bądź jej elementów w sposób niezgodny z prawem, w sposób naruszający dobro osób trzecich czy przyjęte normy obyczajowe.
Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Portalu oraz Sklepu zgodnie z przepisami prawa oraz uznanymi normami społecznymi.
Z uwagi na charakter sieci Internet oraz specyfikę usług świadczonych drogą elektroniczną Klient zobowiązany jest na własną rękę stosować środki minimalizujące zagrożenia związane z korzystaniem z Sieci (związane z nielegalną działalnością osób trzecich), jak programy antywirusowe czy chroniące tożsamość Klienta.
W razie wątpliwości Użytkownik może kontaktować się z Administratorem Sklepu i Portalu na adres biuro@slaskieprzeboje.pl  bądź przez formularz kontaktowy.
 
Informacje o Towarach
Towary w Sklepie są szczegółowo oznaczone.
Zdjęcia oraz prezentacje w Sklepie służą przedstawieniu konkretnie wskazanych na nich Towarów.
Towar może w rzeczywistości minimalnie różnić się wyglądem od towaru przedstawionego na zdjęciach w prezentacji.
Informacje o Towarach w sklepie zawierają ich cenę, opis oraz charakterystykę.
Ceny Towarów nie zawierają ceny przesyłki.
 
Składanie zamówień
Zamówienia są przyjmowane przez stronę internetową http://www.slaskieprzeboje.pl/kategoria/plyty-cd.html . W przypadku pytań bądź problemów kontakt:
drogą e-mailową na adres: sklep@slaskieprzeboje.pl  (całą dobę)
telefonicznie na numer: (w godzinach 11:30-17:00 w dni robocze).
Zamówienia w Sklepie Internetowym przyjmowane są 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Klient składa zamówienie w Sklepie Internetowym bez trwałego rejestrowania swoich danych w bazie danych.
Poszczególne towary dodawane są do zamówienia przez kliknięcie opcji „Dodaj do koszyka”.
Złożenie zamówienia w Sklepie Internetowym tożsame jest ze zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Sklepem Internetowym a Klientem. Następuje w momencie wybrania opcji „Złóż zamówienie”.
Do momentu kliknięcia opcji „Zamawiam produkty” Klient może dowolnie zmieniać zamówienie – w tym zmian w zakresie wybranego Towaru, miejsca dostarczenia Towaru oraz danych zamawiającego.
Przedmiotem umowy jest towar wybrany w zamówieniu.
Potwierdzenie złożenia zamówienia klient otrzymuje drogą e-mailową, na wskazany przez siebie adres.
Zamówienie jest realizowane jedynie pod warunkiem podania prawdziwych oraz pełnych danych kontaktowych niezbędnych do realizacji przesyłki (imię i nazwisko odbiorcy, jego pełny adres oraz numer kontaktowy telefonu i adres e-mail).
W przypadku podejrzenia podania nieprawdziwych bądź podania niepełnych danych, firma zastrzega sobie prawo do niewysłania towaru.
Klient dostaje e-mailem wiadomość potwierdzającą przyjęcie zamówienia do realizacji.
Zamówienia klienta składane są bez konieczności rejestracji w Sklepie Internetowym, tym samym dane klienta przechowywane są tylko do czasu realizacji danego zamówienia.
 
Realizacja zamówienia
Zamówienia realizowane są w dni robocze. Proces realizacji zamówienia następuje najczęściej do 5 dni roboczych od momentu wpływu pieniędzy na konto.
W przypadku zamówień złożonych w dni wolne od pracy, proces realizacji zamówienia liczony jest dopiero od najbliższego dnia roboczego.
Realizacja zamówienia następuje w przypadku dostępności towaru w magazynie. W Przypadku niedostępności całości bądź części towarów objętych zamówieniem, Klient zostaje poinformowany o stanie zamówienia i dostępności produktów. W tej sytuacji istnieje możliwość zdecydowania przez klienta o sposobie realizacji zamówienia – częściowa realizacja, wydłużenie czasu realizacji zamówienia (w przypadku możliwości sprowadzenia zamawianego produktu w dłuższym terminie) bądź anulowania całości zamówienia. W przypadku przedpłaty na konto Klient niezwłocznie otrzymuje zwrot pieniędzy.
Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia, w przypadku niedostępności w magazynie całości towarów zamówionych przez Klienta bądź wadliwej pracy sytemu komputerowego. W takiej sytuacji klient zostanie poinformowany o tym e-mailowo bądź telefonicznie. W przypadku przedpłaty na konto Klient niezwłocznie otrzymuje zwrot pieniędzy.
Sklep zastrzega sobie prawo ograniczenia sposobów realizacji zamówień wobec Klienta, który co najmniej trzykrotnie nie odebrał przedmiotu zamówienia dostarczanego za pośrednictwem Poczty Polskiej, w terminie 14 dni od dnia dostarczenia go do właściwej placówki Poczty Polskiej czy też u innego wybranego na własne życzenie dostawcy.
 
Płatności
Cena podana przy każdym towarze jest ceną wiążącą w chwili złożenia zamówienia przez Klienta.
Ceny w sklepie wyrażone są w polskich złotych.
Sklep zastrzega prawo do wycofywania produktów ze swoje oferty, zmiany ich cen.
Sklep zastrzega sobie prawo do przeprowadzania, jak też odwoływania akcji promocyjnych, jak też wyprzedażowych.
 
Forma płatności
Płatność za zamówienie realizowana jest w formie przedpłaty na podane konto.
Opłata za przesyłkę, to koszt towaru + koszt przesyłki (wg taryfy dostawcy).
W przypadku składania zamówienia przez Internet, na stornie sklepu, koszt wybranej formy przesyłki jest automatycznie dodawany w podsumowaniu zamówienia.
Koszt wysyłki jest podany: odpowiednio dla 1 płyty bądź dla dwóch lub więcej płyt; w przypadku większych zamówień (większa waga paczki) opłata za przesyłkę może być wyższa. W takim wypadku o jej wysokości zamawiający każdorazowo będzie poinformowany.
W jednym zamówieniu przesyłamy standardowo maksymalnie 5 sztuk płyt. W przypadku większej liczby zamówionych egzemplarzy, konieczna jest indywidualna konsultacja z Klientem. W przypadku wysyłki zakupionych biletów (niezależnie od ilości) opłata pocztowa jest stała.
 
Dostawa towaru
Zamówione produkty są dostarczane do Klientów Sklepu przesyłką za pośrednictwem Poczty Polskiej pod adres wskazany w formularzu zamówienia.
Na wyraźne życzenie Klienta, po dodatkowym ustaleniu, możliwe jest przesłanie zamówienia przez Firmę Kurierską.
Do zamówienia dołączony jest paragon fiskalny – bądź na życzenie klienta - faktura.
Jeśli przesyłka nie zostanie podjęta przez klienta w terminie, będzie on obciążony kosztem ponownej wysyłki.
Wysyłka towaru następuje po otrzymaniu należnej zapłaty na podane konto, po odczekaniu 24 godzin, na wskazany przez klienta w zamówieniu adres dostawy – nie później niż w ciągu 21 dni od zawarcia umowy sprzedaży. W przypadku przekroczenia terminu przesyłki przez Sklep, Klient ma prawo do rezygnacji zamówienia, tym samym odstąpienia od umowy.
Standardowo zamówienia realizowane są na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. W przypadku chęci dostarczenia Towaru poza granice RP, konieczne są dodatkowe ustalenia – drogą e-mailową – dotyczące sposobu realizacji zamówienia oraz kosztów przesyłki.
 
Rezygnacja z zamówień
Klient ma prawo do rezygnacji z zamówienia w ciągu 24 godzin od jego złożenia. Rezygnacja jest uwzględniona, gdy zostanie przesłana drogą e-mailową na adres sklep@slaskieprzeboje.pl, z podaniem danych dotyczących zamawiającego i daty złożenia zamówienia.
 
Czas dostawy
Czas dostawy zależy od rodzaju przesyłki wybranej przez Klienta. Wszystkie przesyłki realizowane są przez Pocztę Polską.
Za opóźnienia powstałe z winy Poczty Polskiej, Sklep nie bierze odpowiedzialności.
 
Zwroty i reklamacje
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek przesłanych za pobraniem.
W przypadku konieczności zwrotu pieniędzy za towar Klientowi, zwrot nastąpi niezwłocznie w terminie nie dłuższym niż 14 dni, na adres bądź konto wskazane przez Klienta.
 
Zwroty
Klient ma prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu towaru zakupionego w Sklepie Internetowym bez podawania przyczyny. Prawo to przysługuje mu w terminie 14 dni od dnia odebrania przesyłki.
Do towaru powinno być dołączone oświadczenie Klienta o odstąpieniu od umowy na odległość w terminie nie dłuższym niż 14 dni, wraz ze swoimi danymi osobowymi (wzór oświadczenia tutaj).  
Sklep przyjmuje zwrot towaru, pod warunkiem, że zostanie on przesłany w nienaruszonym, fabrycznym opakowaniu, wraz z dowodem zakupu (paragonem bądź fakturą).
Bezpośredni koszt zwrotu produktu w wyniku odstąpienia ponosi Klient.
Klient traci automatycznie prawo do zwrotu towaru w momencie usunięcia fabrycznego opakowania z Towaru (nagrań dźwiękowych, audiowizualnych bądź programów komputerowych) bądź jakiegokolwiek uszkodzenia Towaru.
W przypadku spełnienia przez Klienta powyższych wymogów, zwrot pieniędzy za Towar nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu towaru.
Prawo zwrotu nie dotyczy zakupionych w Sklepie Internetowym biletów, za wyjątkiem sytuacji, kiedy koncert nie odbył się. W tej sytuacji podstawą zwrotu pieniędzy jest zwrot biletu, paragonu fiskalnego oraz podanie swoich danych osobowych.
 
Reklamacje
W sytuacji stwierdzenia przez Klienta wad technicznych produktu, niezgodności go ze złożonym zamówieniem, Klient ma prawo do reklamacji. W takiej sytuacji Klient powinien poinformować sklep drogą elektroniczną o zaistniałej sytuacji (sklep@slaskieprzeboje.pl) i uzgodnić w jakiej formie będzie reklamacja – wymiana towaru na pełnowartościowy o tych samych parametrach bądź, w przypadku niemożności takiej wymiany, zwrot pieniędzy.
Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, Klient – zgodnie z wcześniejszym ustaleniem – otrzyma wymianę towaru na pełnowartościowy bądź zwrot pieniędzy.
Koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru – w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji – ponoszone są przez Sklep i zwracane Klientowi po rozpatrzeniu reklamacji – przy czym są to koszty nie większe od kosztów przesłania standardowej najtańszej przesyłki realizowanej przez Sklep.
Reklamacja powinna zawierać informację o przedmiocie reklamacji i jej przyczynie, jak też dane osoby ją składającej.
Sklep ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji od momentu odbioru przesyłki z reklamowanym towarem.
Reklamacją nie są objęte wady produktu powstałe w wyniku niewłaściwego obchodzenia się z Towarem przez Klienta.
 
Przetwarzanie danych osobowych
Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez firmę „Śląskie Przeboje” – Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Alicja Oswald w celu realizacji umowy.
Podanie przez Klienta swoich danych jest całkowicie dobrowolne, niemniej niezbędne do złożenia zamówienia.
Dane osobowe Klientów Sklepu podlegają ochronie zgodnie z o Ochronie Danych Osobowych RODO, w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich za wiedzą i zgodą Administratora, który dokłada wszelkich starań w celu zabezpieczenia przez nieuprawnionym dostępem i wykorzystaniem przez osoby trzecie.
Odpowiedzialność za podanie fałszywych bądź niepełnych danych osobowych ponosi Klient.
Firma „Śląskie Przeboje” – Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Alicja Oswald nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie, opóźnienie bądź inne utrudnienia w dostawie spowodowane przez błędne, niedokładne czy niepełne podanie adresu przez Klienta.
W celu tworzenia statystyk oraz dostosowania Sklepu i Portalu do potrzeb Klientów, strona wykorzystuje pliki Cookies.
O wykorzystaniu plików Cookies, Klient zostaje poinformowany niezwłocznie po wejściu na stronę portalu Śląskie Przeboje, za pośrednictwem specjalnego banera. Pliki te zostają zapisane na dysku twardym urządzenia Użytkownika.
               
Postanowienia końcowe
Firma „Śląskie Przeboje” – Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Alicja Oswald dokłada największych starań aby usługi świadczone w ramach sklepu były na jak najwyższym poziomie, niemniej firma zastrzega sobie prawo do chwilowego zawieszenia Sklepu z przyczyn technicznych niezależnych od firmy lub działań związanych z modernizacją działania Sklepu.
Firma „Śląskie Przeboje” – Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Alicja Oswald zastrzega sobie prawo do dokonania zmian w niniejszym regulaminie.
Wszelkie zamówienia składane w danym terminie, są realizowane zgodnie z obowiązującym w tym dniu regulaminem.
Firma „Śląskie Przeboje” – Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Alicja Oswald zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów dostępnych w sklepie.
Indywidualne ustawienia urządzenia końcowego, z którego korzysta Klient mogą powodować niewielkie różnice pomiędzy wizualizacją produktu na komputerze Klienta a rzeczywistym wyglądem produktu (kolor, proporcje itp.).
Wszystkie nazwy produktów zamieszczone na stronie Sklepu Internetowego „Śląskie Przeboje” – Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Alicja Oswald używane są w celach identyfikacyjnych i mogą być chronione i zastrzeżone na podstawie przepisów Ustawy Prawo własności przemysłowej (Dz. U. Nr 119 z 2003 r. poz. 1117).
Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 1.04.2022 roku i ma zastosowanie do wszelkich umów zawartych od tego dnia.

W związku z wejście w życie o Ustawy o Ochronie Danych Osobowych RODO przedstawiamy Państwu zasady przetwarzania uzyskanych od Państwa danych w naszej firmie (proszę kliknąć w link).
 

Lista przebojów

1.
Edek DworniczekOdyseja do gwiazd
2.
Paweł GołeckiGóralski zew
3.
Dawid JaniakNie przestanę kochać Ciebie
4.
Ryszard SawickiOstatni wakacyjny dzień
5.
StachLusia
6.
Golden MixTańczę dla Ciebie
7.
Stiff CapellaBo mi dobrze tu
8.
Beata MańkowskaKochaj i tańcz
9.
Michalina Starosta i Marcin JanotaWróć do mnie Kochany
10.
Alpina ShowMoja Lady
11.
Proskauer EchoPrzyjmij dziś te czerwone róże
12.
Duet KaroPowiedz mi
13.
Chris OxforduoTaka będzie wiosna
14.
Aneta i NorbertTulipany z Amsterdamu
15.
Edek SikoraNiebieskie łąki

Sonda

Wybierz najlepszy teledysk przy kominku